Træning Torsdag den 18 marts

Så er der endnu engang træning i morgen 17.30-18.45.  Jacob (kendt fra PACT;-)) har lover at give jer en 30 min’s spin-tur🙂,

Skulle I være forhindret meld da gerne tilbage🙂 på siden her.

Morten

5 responses to “Træning Torsdag den 18 marts

  1. Jeg kommer ikke forbi i morgen. Jeg skal på seminar med mit arbejde. Vi ses næste torsdag. KH Helle

    PS Er der virkelig ingen, der vil med til Stafet for Livet den 12.-13. juni?

  2. Malene Thorup

    Jeg kommer og spinner med🙂
    /Malene

  3. Hej! Jeg kommer også til spinning! Jeg løber dog først på fredag sammen med Karin, da hun ikke kan komme i morgen.
    Mht Stafet for Livet – jeg er i Barcelona fra d. 10-13, juni, så det kan jeg desværre ikke komme.
    Hilsen,
    M-T

  4. Anne Jacobsen

    Hej – Ulrik og jeg kommer også den idag den 18.3.
    KH Anne

  5. Jeg kommer også til spinning.

Skriv et svar

