Træning torsdag den 11 marts

Hej Alle 

Der er træning i morgen sædvanlig tid 17.30 til 19.00.  Jeg forsøger at følge op på Julie’s succes i torsdag og laver spinning i morgen. Vi ‘kører fra’ 17.45 og til 18.30.  Jeg har det ligesom Julie at det er sjovest, hvis vi er flere så meld lige tilbage hvis I har tænkt jer at dukke op🙂

Morten

5 responses to “Træning torsdag den 11 marts

  1. Dejligt Morten,
    Jeg kommer. Jeg kommer kl. 16:30 sammen med Karin for at løbe – ved ikke om der er andre, der også kommer? Vi kan løbe på forskellige tempi.
    Hilsen,
    M-T

  2. Malene Thorup

    Hej Morten,
    Jeg kommer til spinning og lover at gi’ den gas til jeg segner😉
    /Malene

  3. Jeg kommer også!

  4. Anne Jacobsen

    Hej Morten – jeg kommer også og tager Ulrik med – jeg vil til gengæld ikke love at spinne til jeg segner – med jeg vil gøre hvad jeg kan
    Hilsen Anne

  5. Jeg kommer, men ved ikke lige hvor kæk jeg er på en løbetur. Er monstersnottet. Kan under alle omstændigheder være igangsætter
    kh Helle

Skriv et svar

