Træning torsdag den 4. marts

Der bliver træning i Krop og Kræfts lokaler på Rigshospitalet kl 17.30. Vi ved endnu ikke, hvem, men der kommer en træner.

Jeg kommer og løber og sætter de, der gerne vil løbe igang. Man kan løbe kort, langt, hurtigt eller langsomt. Jeg er klar kl 17.30. Hvis isen er væk, kan vi løbe runder i Fælledparken, ellers løber vi udenom.

Vi ses.
KH Helle

5 responses to “Træning torsdag den 4. marts

  1. Jeg kan bekræfte, at der også er mulighed for deltagelse i indendørs træning torsdag den 4. marts. For dem der ikke kan eller ønsker at løbe, vil der være mulighed for cykeltræning – med mig! Det bliver fra 17.30 til 18.15 inklusiv opvarmning på cyklerne … og høj musik og råben. Med andre ord: tæt på en regulær spinningtime🙂 Cykeltræning bør også være en social begivenhed og fungerer derfor bedst (kun!) hvis vi er nogle stykker og jeg tillader mig derfor at afblæse, hvis jeg får færre end 5 tilmeldinger. Derfor vil jeg bede dig, der ønsker at cykle med i morgen, om at give mig besked på min mobil på 2616 1755 senest inden kl. 12.00 torsdag den 4. marts.
    De bedste hilsner fra Julie

  2. Jeg kommer også. Karin og jeg havde allerede en aftale kl. 16 (som er nu rykket til 16:30). Jeg vil gerne være med til cykeltræning. Det bliver første gang i lang tid.
    Vi ses!

  3. Anne Jacobsen

    Hej – jeg vil gerne komme til cykeltræning torsdag den 4.3. kl. 17.30. Min søn, der også tidligere har gået hos krop og kræft, vil også gerne med – så vi kommer 2. Ringer også til julie og bekræfter.
    KH Anne

  4. Paul Samsøe

    Jeg kommer også, og vil gerne cykle med.
    Hilsen Paul

  5. Tak for i går. Det var dejligt at se så mange. Der var både løbere og spinnere.

    Vi holder bestyrelsesmøde på mandag, og så kommer der hurtigt et mere fast program og en masse events

    Mange hilsner
    Helle

Skriv et svar

